Comunicados de imprensa

Record-Breaking Global Adoption of NetDocuments Generative AI

Salt Lake City, Utah – 3/4/2024 – NetDocuments, the world’s #1 trusted cloud platform where legal professionals do their best work, today announced record demand for and adoption of its PatternBuilder MAX AI and automation capabilities, making its generative AI solution the most successful product launch by a factor of 10. From initial launch in October to early March, NetDocuments’ PatternBuilder MAX is now serving approximately 13,000 users in law firms, corporate legal departments, and government legal in the US, Canada, EMEA, and APAC regions.

Anderson Lloyd selects NetDocuments for cloud transformation of document and email management

Sydney, Australia, 21/2/2024 – NetDocuments, the #1 trusted cloud platform for law firms, corporate legal teams and business organisations, today announced that Anderson Lloyd has selected NetDocuments as its new Document Management System (DMS). Anderson Lloyd is a leading New Zealand law firm with a history of supporting the industries that make the country successful. Today, the firm has more than 170 partners and staff across its offices in Auckland, Christchurch, Dunedin and Queenstown. It is the latest in a growing number of top tier New Zealand law firms, including two of the ‘big three’, to adopt NetDocuments.

Mais da metade das violações de dados em escritórios de advocacia no Reino Unido foram causadas por pessoas internas

Thursday, 11/1/2024, London, UK: Insider databreaches continue to pose a serious threat to the UK legal sector, according tto NetDocuments. Based on analysis of the latest data from the Information Commissioner’s Office(ICO) covering Q3 2022 – Q2 2023, more than half (60 percent) of identified breaches in the UK legal sector were caused by insiders. By comparison, 40 percent of data breaches came from outside threats, such as external malicious actors.

Escritórios de advocacia na Ásia-Pacífico aumentam a produtividade e a eficiência com NetDocuments

Sydney, Australia – 12/12/2023 – NetDocuments, the #1 trusted cloud platform where legal professionals do their best work, has highlighted continued customer and partner momentum in the Asia Pacific region over the last 12 months.

Skadden seleciona a plataforma global de gerenciamento de documentos em nuvem da NetDocuments como parte do compromisso com a excelência em serviços ao cliente

Salt Lake City, Utah– 5/12/2023– NetDocumentos, a plataforma de nuvem #1confiável do mundo, onde profissionais jurídicos fazem seu melhor trabalho, anunciou hoje que Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom LLP, um dos escritórios de advocacia mais proeminentes do mundo, selecionou NetDocuments para apoiar seus 1,700 advogados em 21 escritórios em mais de 50 disciplinas, como parte do compromisso do escritório global com a excelência em serviços jurídicos e ao cliente.

NetDocuments PatternBuilder MAX disponível globalmente

Salt Lake City,Utah– 24/10/2023 – NetDocuments,the world’s #1 trusted cloud platform where legal professionals do theirbest work, announced at its annual user conference, Inspire, the general availability of PatternBuilder MAX, which includes nine “out-of-the-box” apps that incorporate generative AI to address the most common legal use cases.

Ballard Spahr, impulsionando a excelência operacional, aproveita a tecnologia de nuvem NetDocuments

CIDADE DO LAGO SALGADO – 26/9/2023 – NetDocuments, a plataforma de nuvem mais1 confiável do mundo, onde profissionais jurídicos fazem seu melhor trabalho, anunciou hoje que Ballard Spahr, um escritório de advocacia Am Law 100 com mais de 600 advogados focados em fornecer aconselhamento orientado a resultados e serviços excepcionais aos clientes, selecionou a plataforma de gerenciamento de conteúdo e produtividade NetDocuments como parte do foco da empresa em alcançar excelência operacional e eficiência tecnológica por meio de uma abordagem que prioriza a nuvem.

O importante escritório de advocacia sueco Foyen leva o gerenciamento de documentos para a nuvem com NetDocuments

London – 13/9/2023 – NetDocuments, the #1 trusted cloud platform where legal professionals do their best work, today announced that after a thorough market evaluation, Foyen has selected NetDocuments as its new document management system (DMS).  The deployment of NetDocuments will enable Foyen to streamline internal workflows and further enhance the firm’s collaboration with clients.

NetDocuments Faz 2023 Inc. 5000 Lista de empresas privadas de crescimento mais rápido, sobe 476 posições

Reconhecimento anual consecutivo atribuído ao foco na inovação do cliente e compromisso com a excelência em serviços e produtos

NetDocuments traz IA responsável para o setor jurídico com ndMAX

A NetDocuments lançou o ndMAX, uma série de produtos geradores de IA projetados para simplificar todo o fluxo de trabalho jurídico. Incorporado cuidadosamente em toda a plataforma NetDocuments, o ndMAX permite que escritórios de advocacia e equipes jurídicas apliquem IA de ponta com segurança e responsabilidade a seus próprios documentos e dados, a fim de extrair inteligência de negócios e gerar novos conteúdos.