Pegue uma onda dentro do NetDocuments

Setembro 10, 2009

No final de agosto, às Ilta '09, a equipe de gerenciamento do NetDocuments anunciou o desenvolvimento de um Integração do Google Wave. O lançamento da integração coincidirá com o plano de desenvolvimento do Google.

This announcement has sparked the interest of many people excited about the potential of Google Wave. One of these people is the Google Wave blogger. When Google announced Google Wave, he immediately saw the potential it offered and started his blog. One of his first posts was titled, "5 Things Wrong with Google Wave." Number four on that list was lack of integration with MS Office. However, he saw a solution to that problem when he heard about what NetDocuments was doing.

In a newer blog post titled, "(Google Wave + NetDocuments) = (Google Wave + MS Office)," he wrote how NetDocuments will offer future Wave users the option of using Google Wave while continuing to use MS Office.

"Isso potencialmente resolve uma parte do problema que eles têm de oferecer uma solução MS Office para empresas. Como mencionei em '5 Things Wrong with Google Wave', as empresas não gostarão da ideia de que agora precisam adotar o Google Docs em para usar o Google Wave. Isso fornece uma alternativa, acho que o Google ainda precisa encontrar uma solução que não seja baseada na web, mas acho que essa alternativa será extremamente popular ... "

Abaixo estão alguns links com mais informações sobre o Google Wave:

Visualização do Google Wave

Fui Walkabout. Trouxe de volta o Google Wave

Wikipedia no Google Wave

O efeito do GWave em e-mail e comunicação na web

Tweets sobre o Google Wave

If you would like to be one of the first to try Google Wave, on Setembro 30 Google give 100,00 people testing accounts. Request an invitation to be included in that group.