NetDocuments PatternBuilder MAX disponível globalmente

24/10/2023

Salt Lake City,Utah– 24/10/2023 – NetDocuments, the world’s #1 trusted cloud platform where legal professionals do their best work, announced at its annual user conference, Inspire, the general availability of PatternBuilder MAX, which includes nine “out-of-the-box” apps that incorporate generative AI to address the most common legal use cases.

Esses aplicativos PatternBuilder MAX pré-construídos, conhecidos como Studio Apps, residem no ndMAX Studio e foram projetados com base em insights e casos de uso de IA de 100s de clientes NetDocuments. Os Studio Apps oferecem às equipes jurídicas a capacidade de aproveitar imediatamente a IA generativa, automatizando as atividades jurídicas diárias e, ao mesmo tempo, integrando seus próprios documentos e padrões ao fluxo de trabalho. Os nove aplicativos Studio lançados hoje incluem:

• Summarize: Generates a summary of a document that you select in NetDocuments. Firms can generate a general summary or apply a summary template for specialized use cases (depositions, loan agreements, etc.).
  • Drafting: Automatically drafts a new document, allowing users to select a prior precedent document as an example or draft a document from scratch based on custom instructions. This can include analyzing a patent application rejection letter and writing an appropriate appeal, taking a fact sheet and drafting a new lease, or rejections to demand letters.
  • Extract: Automatically extracts one or more entities from the selected document, and resulting data can then be saved to a database, written into a document, or both. This app is ideal for identifying and storing contract data.
  • Contract Playbook: Instantly analyze an agreement based on the selected contract playbook, including organization-specific contract playbooks that analyze any type of desired agreement.
  • Timeline: Generates a timeline of events based on the selected text.
  • Translate: Automatically translates text from one language into another, supporting over a dozen languages.
  • Compare: Compares two documents based on custom criteria that the user provides.
  • Continue Draft: Quickly drafts the next section of a document based on prior content in the document. Optionally, users can include prior precedents to enhance the quality of the draft further.
  • Query Document: Ask one or more questions of a document stored in NetDocuments, ensuring quick answers even when buried in lengthy, complex documents.

“Ao conversar com os clientes, começamos a ver temas muito comuns em torno dos casos de uso para os quais eles queriam que os aplicativos fossem criados”, afirmou Dan Hauck, diretor de produtos da NetDocuments. “Nossos aplicativos Studio não apenas abordam esses casos de uso comuns, mas também capacitam nossos clientes a começarem rapidamente com IA generativa. Continuaremos a construir mais aplicativos Studio e a disponibilizá-los aos nossos clientes.”

Os aplicativos Studio podem ser usados “como estão” ou modificados com base nas necessidades exclusivas de uma empresa, tornando o PatternBuilder MAX único em sua capacidade de se adaptar a requisitos específicos de profissionais jurídicos que buscam aproveitar a IA generativa.

Greg Siskind, sócio fundador da Siskind Susser, PC - Immigration Lawyers, e usuário avançado do PatternBuilder, agora está aproveitando o PatternBuilder MAX para se concentrar em casos de imigração exclusivos para sua empresa.

Ele compartilha: “ndMAX e PatternBuilder MAX são as melhores abordagens que vimos para usar IA generativa para automação de documentos. Isso dá à nossa equipe maior controle para criar prompts e produzir documentos detalhados e confiáveis – dos mais simples aos mais complexos. O sucesso da abordagem da NetDocuments com o PatternBuilder MAX vem do aproveitamento da IA que é alimentada pelos produtos de trabalho e insights da própria empresa - portanto, toda a nossa experiência e conhecimento estão presentes nos documentos que salvamos, e essas ferramentas aproveitam isso.”

This announcement comes as NetDocuments hosts its annual user conference, Inspire,giving attendees direct access to PatternBuilder MAX in addition to 11different AI-themed keynotes, thought leadership panels, product education sessions, and app-building workshops to further increase familiarity and comfort with NetDocuments’ responsible AI efforts.

Additional Studio Apps will be published and made available through ndMAX Studio on an ongoing basis. For more details, or to request a demo, click here.

About NetDocuments
NetDocuments is a leading cloud-based content management and productivity platform that helps legal professionals do their best work. Backed by over 20 years of experience in cloud innovation, NetDocuments offers a complete end-to-end platform for document and email organization and management, including award-winning automation and research capabilities; robust security, collaboration, and search technologies; seamless integrations with other tools professionals use daily; and a suite of large language model AI-powered solutions with the security and guardrails to manage AI responsibly. NetDocuments supports over 7,000+ law firms, corporate legal departments, and public sector entities globally. Learn more about Netdocuments.

© 2023 NetDocuments Software, Inc. Todos os direitos reservados.

Para maiores informações:

Jobst Elster