O serviço de gerenciamento de documentos mais popular para Salesforce

21/3/2011
Salt Lake City, ut
A ndMAX apresenta soluções baseadas em IA que abordam uma variedade de fluxos de trabalho jurídicos
com segurança dentro do NetDocuments, ajudando os profissionais jurídicos a adotarem de forma responsável a tecnologia de IA generativa.
O PatternBuilder MAX, o primeiro produto do pacote ndMAX AI, está em plena produção com clientes selecionados e estará amplamente disponível no terceiro trimestre 2023.

Thousands of lawyers, accountants, financial advisors and more use NetDocuments everyday to securely manage and share their content from the cloud. Salesforce CRM users are another fast growing constituency among NetDocuments users.

In fact, NetDocuments is the most popular all-time document management system among Salesforce users.

Since 2006, when NetDocuments first released its AppExchange integration, the rich customizable platform of Salesforce and NetDocuments has allowed the applications to be tightly integrated for all types of customers, including enterprise-level organizations such as Extra Space® Storage, as well as hundreds of financial service advisory, consulting and legal firms.

Após quatro anos e meio, o AppExchange da Salesforce atualmente lista NetDocuments em suas classificações:

• # 1 Mais populares - (de todos os tempos), gerenciamento de documentos ou conteúdo pago, (4 o geral ao incluir aplicativos gratuitos. Todos são complementos de recursos e não gerenciamento de documentos verdadeiros).
  • 2 o aplicativo com a melhor classificação para serviço de gerenciamento de documentos ou conteúdo (2 e apenas um serviço de fax).

Check out our AppExchange listing to read the comments and ratings by typical customers, such as the customer who stated, "[NetDocuments] provides our organization with the capabilities we need, with the security we require, at a price we are able to afford."

Outro cliente comentou no AppExchange que "Eu estava procurando um serviço SaaS que se integrasse ao Salesforce. O NetDocs foi o único que encontrei que funcionaria adequadamente para nossas necessidades. Também é compatível com HIPAA"

Send us a tweet at @NetDocuments or email us if you have any further questions.

Post written by @DannymJohnson of the NetDocuments marketing team

Contato de imprensa